سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تصاویر/ نشست مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: فضای برخی مساجد پردیسان کوچک است و نیاز است فضایشان بزرگ تر شود و همچنین تعداد مساجد پردیسان متناسب با جمعیت این منطقه نیست و با توجه به افزایش جمعیت پردیسان، ضروری است مساجد جدیدی ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نرجس نیازمند دوشنبه شب در جلسه مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد با بیان اینکه مساجد پردیسان علاوه بر پایگاه مذهبی، پایگاه فرهنگی و اجتماعی نیز هستند گفت: رفع مشکلات و مسائل مساجد پردیسان جزو برنامه های مدیریت شهری بوده است.

وی گفت: فضای برخی مساجد پردیسان کوچک است و نیاز است فضایشان بزرگ تر شود و همچنین تعداد مساجد پردیسان متناسب با جمعیت این منطقه نیست و با توجه به افزایش جمعیت پردیسان، ضروری است مساجد جدیدی ساخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فعالیت های تخصصی مساجد پردیسان، پیشنهاد کرد فهرست کاملی از مساجد پردیسان و نوع فعالیت ها به شهرداری ارائه شود و متناسب با نوع فعالیت ها حمایت هایی از این مساجد صورت بگیرد.

وی گفت: کانون های بانوان پردیسان بسیار فعال هستند و کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر نیز آمادگی دارد طرح هایی که از سوی این کانون ها ارائه می شود بررسی و از آنها حمایت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha